Resultats de la cerca
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
ESPECTACLES I TALLERS PER A ESPLAIS
A La Puntual fa més de 20 anys que oferim funcions exclusives per a grups, i ara també volem ser part del vostre estiu.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Taller de Pa Artesà amb Forn de Llenya Mòbil
Som Forners Artesans Tradicionals. Mantenint i Ensenyant Ofici. Recuperant la Qualitat. Treballem els àmbits de Coneixement del Medi i l’Artístic.
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Fem Torrons a GranjaPidelaserra
. Picarem les ametlles artesanalment i decorarem el torró amb un toc molt original.Inclou visita als animals de la granja i passejada en carro. Cada infant s´emportarà el seu propi torró.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.