Resultats de la cerca
Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
CAMI DE (VI)DA
El destí de la família Tarrida, com el de tots els rabassaires, està escrit. O potser no?
L'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.