Resultats de la cerca
Joc de la xarxa tròfica del sòl
Contextualització de què és el sòl i quina funció fa a les nostres vides, perquè és important i quin és el seu vincle amb el canvi climàtic a través d'un joc de taula
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupPlàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
El bosc de Can Gel
Experiència immersiva natural on descobrirem i identificarem quins arbres podem trobar en un bosc mediterrani, alhora que connectem amb la natura.
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.