Resultats de la cerca
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Els satèl·lits catalans en realitat virtual i ulleres 360º
Endinseu-vos en una experiència 360º, amb ulleres de realitat virtual per visitar els satèl·lits que s'han llençat des de Catalunya!
La Manresa d’Ignasi de Loiola
Visita els espais ignasians de Manresa
La prehistòria en colors!
Com era la vida a la prehistòria? En aquesta activitat descobrirem com vivíem els nostres avantpassats a la prehistòria i la importància de l’art, tot fent les nostres pròpies pintures rupestres!
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
El castell de Montesquiu | L’escut perdut (Educació infantil)
Un breu recorregut per les estances del Castell a la recerca de l’escut perdut dels Besora, amb un taller d’escuts per tancar l’activitat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.