Resultats de la cerca
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Parc d'Aventura Anigami
Més de 30 activitats diverses per escollir segons grups d'edat per gaudir d'un dia ple d'aventures i descobertes al mig del bosc.
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
L'HABITACIÓ DEL DARRERA
L’habitació del darrere és aquell quarto mig amagat i misteriós, on sovint tenim coses oblidades i que hem deixat enrere. Preparats per entrar-hi?
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockUn mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
Menja sa i cuida el planeta
Taller teòric i pràctic sobre alimentació saludable i ecològica.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.