Resultats de la cerca
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
RIGOBERTA I EL WINDIGO
Un espectacle poètic i compromès que parla de consum responsable, canvi climàtic i drets humans, i que ens recorda que cada petita acció pot transformar el món
SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
La descoberta de Manresa
Descobreix la història de la ciutat de Manresa
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
INTERSECCIONALITAT I INCLUSIÓ A L'ESCOLA
Formació per a professorat que introdueix la perspectiva interseccional i inclusiva, analitza desigualtats i privilegis a l’escola i ofereix criteris i bones pràctiques per a la tasca docent.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.