Resultats de la cerca
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
Aventura i Aprenentatge a la Costa Brava (L'Estartit)
Activitats per escoles a l’Estartit: snorkel, caiac, senderisme, paddle surf, vaixell i més. Estades educatives i esportives amb allotjament i opcions extra.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Xerrada interactiva: Y tú... ¿qué sabes de la "Fast fashion"?
Una xerrada interactiva per conèixer com ha evolucionat la industria de la moda fins arribar a ser ultra ràpida i com això afecta al nostre planeta.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesEn Pau: Pierolapithecus catalaunicus
La troballa del Pierolapithecus catalaunicus, en Pau, va tenir una gran rellevància per els paleontòlegs, ja que va ajudar a entendre millor l’evolució dels grans simis, inclosos els humans.
Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.