Resultats de la cerca
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
MANS, espectacle visual i poètic
Mans és teatre visual, i poètic que fa servir diferents llenguatges artístics. La imaginació projecta idees, la raó les endreça i les mans les fan realitat. Tot per descobrir, tot per fer.
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.