Resultats de la cerca
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Geografia en Acció
Vols agafar el funicular i pujar a Montserrat? En aquest taller es farà una introducció als Sistemes d'Informació Geogràfica, una eina fonamental per conèixer el nostre territori.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.
Contacontes amb màgia: Caçadori de Contes
Amb l'ajuda de la màgia, descobrirem un conte fantàstic. Màgia amb valors i mirada inclusiva.
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
La depuradora d’aigües residuals i la planta de compostatge
En aquesta activitat s’explica el procés de depuració biològica de les aigües residuals, des de la claveguera fins a l’obtenció de compost per a fertilitzar sòls amb els fangs resultants.
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.