Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: El bagul amagat
Activitat sobre els arts de pesca tradicionals
La gran aventura del Barroc
Seguint el format de “tria la teva aventura”, l’alumnat escollirà el sentit de la seva pròpia visita.
Descobrim la meteorologia
Experiments meteorològics
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
CURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.