Resultats de la cerca
Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Mil i una formes
Taller de manipulació de suro on els participants coneixeran els usos més sorprenents que se li ha donat al suro al llarg de la història així com els nous usos i crearan, a través de formes diverses,
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
Els misteris de Bàrcino, ruta històrica romana i medieval
Sortida plena d'història, llegendes i curiositats pel casc antic de Barcelona
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.Geografia en Acció
Vols agafar el funicular i pujar a Montserrat? En aquest taller es farà una introducció als Sistemes d'Informació Geogràfica, una eina fonamental per conèixer el nostre territori.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.