Resultats de la cerca
PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Visita guiada recinte medieval
Visita guiada pel recinte medieval per tal de conèixer i descobrir el llegat del Vescomtat de Cabrera a la vila medieval d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar
Reviu la prehistòria
Aprendrem a conèixer com vivien els homes i les dones de la prehistòria: com vestien, que menjaven, de què treballaven, on vivien...
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació."Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Ludoteca musical
La ludoteca musical és una activitat, que podreu contractar i la portarem a la vostra escola. Una activitat de 2 a 99 anys, i on els jocs de música seran els protagonistes.A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.