Resultats de la cerca
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Ètica i Recerca
Alternatives a l'Experimentació Animal en l'Àmbit Farmacèutic. L’objectiu és proporcionar una visió sobre l’experimentació animal i les seves alternatives: Reemplaçament, Reducció i Refinament (3Rs)
Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Atrapa la bandera!
GimcanaMostrant 1-10 de 1.998 elements.