Resultats de la cerca
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.
Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesDescobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Anem al Museu Darder i descobrim l'Estany
L'origen dels Museus de Ciències Naturals, la figura d'en Francesc Darder i la taxidèrmia. La conca lacustre de l'estany de Banyoles: Geologia, Biodiversitat i transfomació per mà de l'home.
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Granja, Carro i Sentits
.Els cinc sentits amb els recursos de la natura i animalons de granja, realizació en un circuit per les rodalies de la granja o bé dins la sala pels més petits. Inclou visita a la granja i carro.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.