Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Univers Gaudí

La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.

LA MAR DE CELS

Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.

LA MAR D'ENGINY

L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.

Origami i Llegendes

Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.