Resultats de la cerca
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
La dona al món industrial
Les dones sempre han treballat al món industrial, però durant molt de temps la seva important aportació va ser invisibilitzada.
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Matemàtiques infantils
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs varis relacionats amb les matemàtiques.La prehistòria en colors!
Com era la vida a la prehistòria? En aquesta activitat descobrirem com vivíem els nostres avantpassats a la prehistòria i la importància de l’art, tot fent les nostres pròpies pintures rupestres!
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Ruskus' Little Train
Teatre en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso i un trenet entremaliat. Anglès de nivell iniciació. Activitat per als cicles infantil i inicial.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.