Resultats de la cerca
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dona un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?TALLER D’ESPELMES DE CERA VERGE D’ABELLA
FES LA TEVA PRÒPIA ESPELMA DE CERA D'ABELLA
Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.