Resultats de la cerca
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
Més enllà de la identitat
El projecte "Més enllà de la identitat" dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l'LGTBIfòbia.
PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
Excavem el Miocè
Voleu que els alumnes experimentin en primera persona les diferents tasques que desenvolupen els paleontòlegs?
Taller de Màgia
Tallers de màgia dissenyats acuradament per a cada una de les etapes educatives. Ens convertim en il·lusionistes?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.