Resultats de la cerca
Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
UN TOC DE PASTORETS
Música i teatre es combinen en aquest espectacle nadalenc amb plena interactivitat amb el públic.Construim mons amb peces imantades Magna-Tiles i animals
Interactuar amb una gran quantitat de peces magnètiques translúcides per descobrir-ne la potencialitat: la geometria, la construcció en dues i tres dimensions, la relació amb l’espai i la llum.
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
Els alumnes aprendran els conceptes bàsics per orientar-se a, experimentant amb mapa, brúixola, punts de control i walkie-talkies en una activitat segura, vivencial i totalment adaptable a ubicacions
Mini joc amb Scratch: Ocell
Programem una versió simplificada del conegut joc “Flappy Bird”, on l'ocell protagonista ha d'esquivar columnes per seguir avançant
No em toquis la closca!
Coneixem la tortuga d'estany (Emys orbicularis), espècie en perill d'extinció a Catalunya
CONEIXEM ELS PROFESSIONALS DE L'ARTESANIA
L'artesania està vivint un moment actual de revalorització. Parlem i coneixem amb els professionals del Poble Espanyol, Punt d'interès Artesanal de Catalunya.
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.