Resultats de la cerca
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
Es tracta de descobrir el coneixement i connexió que havien tingut els nostres avantpassats i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
Explora la natura del teu parc
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Art i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Planetari i Tallers a l'Escola. Preparem el curs 2025-26
A Explora360 apropem la ciència i l’astronomia al vostre centre educatiu amb tallers participatius i un planetari immersiu que traslladem i muntem al vostre espai.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.