Resultats de la cerca
Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.
MOVIC, a CLIL Music Programme
Bases teòriques sobre la música com a eina per a l'ensenyament-aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera.
La depuradora d’aigües residuals i la planta de compostatge
En aquesta activitat s’explica el procés de depuració biològica de les aigües residuals, des de la claveguera fins a l’obtenció de compost per a fertilitzar sòls amb els fangs resultants.
Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Mostrant 1-10 de 1.994 elements.