Resultats de la cerca
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.