Resultats de la cerca
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
Formació en robòtica i programació
Activitat adaptada a les necessitats del centre. Per determinar horaris i dies.
Descobrim la Beebot
Aconseguirem comunicar-nos amb la BeeBot a través del llenguatge de programació per tal que arribi allà on ens hem proposat?
ESPECTACLES I TALLERS PER A ESPLAIS
A La Puntual fa més de 20 anys que oferim funcions exclusives per a grups, i ara també volem ser part del vostre estiu.
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
Taller creatiu amb eines reals. Imaginació, manipulació i reutilització amb MAKEDO.
Manipular i unir cartró per aconseguir construir un munt de coses que poden anar des d’una casa de nines fins a una casa habitada per ells mateixos.
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.