Resultats de la cerca
CONCURS JOVES I MOBILITAT - 19a EDICIÓ - CURS 2025-2026
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.
Escalada per a noies i nois d'ESO i batxillerat
Escalar i passar-s'ho bé sense importar l'experiència prèvia: Blocat.
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
Disseccionem l’òptica de la visió
Quina anatomia té un ull perquè puguem veure? Quin camí segueix la llum dins el nostre ull? Com aconseguim enfocar la vista a diferents distàncies? Descobrirem tota la física que amaga aquest òrgan.
Contacontes Halloween amb titelles
Un esquelet ve a explicar històries de por i què ens espera al més enllà
Escola de pesca
Una experiència per aprendre sobre la pesca sostenible, els peixos del Mediterrani i la riquesa del Parc Natural que ens envolta.
TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.Espectacles en anglès - La Maquineta Produccions
La Maquineta Produccions porta més de 15 anys transformant escoles en teatres. Oferim obres 100% en anglès, interactives i interdisciplinàries, amb dossier pedagògic.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.