Resultats de la cerca
Entre llums i ombres
Experimentant amb la llum
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
EL NADAL I EL TIÓ A LA GRANJA
Un Nadal en plena natura, en un entorn idíl.lic i nadalenc!
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
Cultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
Bitàcola (Barcelona)
Cançons i sons electrònics en un submarí
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.