Resultats de la cerca
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
FORMES, LLETRES I COLORS A TRAVÉS DE L'ART
Us proposem una activitat per iniciar-vos al món artistic visitant el Museu Fran Daurel i després creant un llenç en grup i també de manera individual.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
Las Golondrinas navegació 60min Port Olímpic amb guia
Recorregut per les dàrsenes del Port de Barcelona i el litoral de la ciutat a bord d’una golondrina.
Audició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.
El castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre. (Osona)
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Creactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.