Resultats de la cerca
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
Visita dinamitzada: “Talking brains” (Lleida)
Un viatge a l’interior del nostre cervell
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.