Resultats de la cerca
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?El procés tèxtil
Visita guiada pels diferents espais productius de l'antiga fàbrica
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
LA CUINETA DEL CIRC
La Cuineta de l’Aureli és un espectacle per a iniciar als més petits en el món del pallasso. Un espectacle amb poques paraules i molt riure!.
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Batega amb la ciència
Com ho fan els nutrients i l’oxigen per repartir-se per tot el cos? Què en sabem de l’aparell circulatori? Sabem reconèixer la funció de les diferents parts del cos?
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.