Resultats de la cerca
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
El planetari mariner: estels sobre el mar (Primària)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIPedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
VEUS SILENCIADES. Esclavitud al s. XIX, racisme al s. XXI
Vivim en una societat racista? En quin moment i per quina raó sorgeix el racisme? Catalunya ha estat un país colonialista i esclavista? En aquesta activitat trobareu respostes i més preguntes.
Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dona un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 1
L’important i ben conservat patrimoni medieval de Montblanc converteixen la vila en l’espai idoni perquè els alumnes viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’edat mitjana.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.