Resultats de la cerca
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
BALLANT'ESPRIU
Sinera, "Arenys" al revés, vista també al revés, pels ulls d'un infant. L'aigua, la sorra, les xarxes, el xiprés, les velles, els llençols al vent i la mort. Una proposta de dansa visual i tendre.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Drone amb impressió 3D - Construeix el teu propi drone!
Voleu dissenyar, imprimir en 3D, muntar i volar el vostre propi drone? Aquest és el vostre taller!
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.