Resultats de la cerca
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, una experiència interactiva per descobrir com era el paisatge, els animals i com vivien els nostres ancestres ara fa un milió d’anys!
Joc d'enigmes Verdaguer
Joc que consisteix a resoldre enigmes relacionats amb la vida o l'obra de Verdaguer.
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
Descobrim el geni Leonardo Da Vinci
Un taller per descobrir el geni dels invents Leonardo da Vinci
Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.