Resultats de la cerca
Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
Les energies del futur. Taller sobre sostenibilitat
Amb aquest taller descobrirem quines són i com funcionen les energies renovables més utilitzades a Catalunya (energia solar, eòlica i hidràulica).
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Parc d'Aventura Anigami
Més de 30 activitats diverses per escollir segons grups d'edat per gaudir d'un dia ple d'aventures i descobertes al mig del bosc.
Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.
CUERPOS DISIDENTES EN EL CINE, LAS SERIES Y LA MÚSICA. Mismos cuerpos, mismas historias: la diversidad que nunca llega.
Hablaremos de la falta de diversidad en los referentes para convertirnos en un público que exige una nueva manera de contar historias a través de personajes que habitan cuerpos diversos.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.LA DESCOBERTA DEL PAILEBOT SANTA EULÀLIA
Descobrim a bord com és i com navegava un vaixell a principis del segle XX en aquesta visita guiada al pailebot Santa Eulàlia, una embarcació construïda el 1918 per al transport de mercaderies.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.