Resultats de la cerca
Ecosistemes
Des d'un mateix punt, dividir el grup per a que cada subgrup descobreixi un ecosistema diferent, seguint tots un mateix patró, que permeti determinar les diferències en comparar-los
LUDOTECA DE RACONS
Jugar sense parar! Això és el que faràs en aquesta ludoteca pensada per gaudir al màxim del joc lliure.
Desencriptem el missatge secret
Benvinguts a l'scape room de criptografia! Haurem de treballar conjuntament per desencriptar un munt de missatges que a priori semblen il·legibles, però igual les matemàtiques ens poden ajudar...
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Sortides a la natura al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
En aquesta sortida d'un dia realitzarem un itinerari adaptat a les característiques de cada grup. Coneixerem un paratge singular; amb muntanyes i cingles de conglomerat roig, alzinars, coves i balmes.
PARLEM DE PORNO?
Dinàmica participativa en la qual es farà un joc per veure el nivell de coneixement dels conceptes pornogràfics que té l’alumnat, contrastant els possibles malentesos.
Origami i Llegendes
Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.