Resultats de la cerca
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloSortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
Oferta educativa del Parc Astronòmic del Montsec
Descobreix l’univers com mai no l’havies vist. El Parc Astronòmic està situat a Àger, la Noguera, i és el millor indret de Catalunya per observar el cel:.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Mostrant 1-10 de 1.992 elements.