Resultats de la cerca
Visita als espais de la batalla de l'Ebre amb Terra Enllà. Un dia
Visita als espais de la batalla de l'Ebre. Jornada sencera. Espais: pas de barca de Miravet i cap de la vila, Poble Vell de Corbera d'Ebre, museu, trinxeres i Memorial de les Camposines
L'enigma de l'ordinador
Visita per descobrir la història de l'ordinador.
Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.Més enllà de la identitat
El projecte "Més enllà de la identitat" dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l'LGTBIfòbia.
Taller dels engranatges
Taller de mecànica elemental, per a que els nens i les nenes reconeguin els diferents tipus d’engranatges, així com les seves múltiples aplicacions
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
FER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.