Resultats de la cerca
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.HISSEU ´LES VELES!
Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
Barranquisme iniciació a la Vall d'en Bas
Situat a la Vall d'en Bas (La Garrotxa) i sota el Salt de Sallent (un salt d’aigua de 140m), trobem el barranc del Gurn, un bonic barranc ideal per a iniciació/primer contacte i grups escolars.
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.