Resultats de la cerca
Com vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
Masculinitats en revisió
Programa de curtmetratges que mostren masculinitats lliures d'arquetips
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisDescobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Tallers Escolars Audiovisuals i Multimèdia, Arts Escèniques i Moda
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
Jornada de Portes Obertes ARQUITECTURA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
Taller d'electricitat i magnetisme
Taller per treballar les diferents formes de generació de l'electricitat.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.