Resultats de la cerca
Texaventura…hem d’escapar!
A partir d'un joc amb diverses proves i enigmes, els equips van coneixent aspectes de la història de la indumentària. També coneixen en profunditat les col·leccions del Museu Tèxtil..
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Fold and Cut
Podem tallar un quadrat amb un sol tall? I un triangle? I una estrella? Veurem que qualsevol figura plana amb costats rectes pot ser tallada amb un sol tall recte.
Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
De què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Curs de facilitació en el món educatiu
Un curs que et dona eines per a la gestió emocional i per posar atenció als conflictes i a les dinàmiques de discriminació, dins del món educatiu.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.