Resultats de la cerca
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Dormir amb taurons per a tota la classe
Una oportunitat única d’estar una nit junts tota la classe dormint amb els taurons i participar en tallers, jocs de nit i descobertes que convertiran l’alumnat en veritables coneixedors dels taurons.
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.PREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT I CIBERASSETJAMENT
Taller per reflexionar sobre l’ús de les xarxes socials, identificar situacions d’assetjament i ciberassetjament i aprendre a actuar amb criteri, respecte i seguretat.
Taller de Petjades al CRIP
Podreu coneìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.