Resultats de la cerca
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Tardor, castanyes i castanyers
Endinsar-nos al bosc de tardor, per tal de descobrir quins són els canvis que fa per a preparar-se per l'hivern, i alhora conèixer i aprendre d'una espècie tant peculiar com el castanyer.
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.