Resultats de la cerca
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Taller «Crea el teu propi escut»
Visita al Castell, on s’exposaran els continguts medievals, la vida als castells, els cavallers i la importància dels escuts. Final de l’activitat al Casinet, on cada infant crear el seu propi escut.
VISITA GUIADA ARQUITECTONICA AL POBLE ESPANYOL.
Acompanyats d'un guia oficial farem un recorregut pel Poble Espanyol per conèixer la seva història i els elements arquitectònics més rellevants que hi trobem. Disponible en molts idiomes
Narràrium Musical
Històries i contes d'arreu del món explicats amb veu, ritme i música en directe
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.