Resultats de la cerca
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
El món fascinant de les plantes
Taller sobre les parts, funcions, necessitats i reproducció de les plantes
Visites presencials InfoK
3Cat ofereix visitar les seves instal·lacions i a la vegada descobrir com es treballa a l'Info K.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.