Resultats de la cerca
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
Aquaplay, ludoteca d'aigua
Activitat de jocs lliures amb l'assistència d'una educadora
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Les llegendes de Manresa
Visita lúdica i divertida de Manresa a través de rondallesL'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim en científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de Sils
Som conductors
Per on viatja la llum des de l’interruptor fins a la bombeta que encén? Podem aconseguir que l’electricitat viatgi per qualsevol material? Aconseguirem construir un circuit elèctric?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.