Resultats de la cerca
Ludoteca musical
La ludoteca musical és una activitat, que podreu contractar i la portarem a la vostra escola. Una activitat de 2 a 99 anys, i on els jocs de música seran els protagonistes.El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
Determinem l'estat ecològic del riu
Taller ambiental per determinar la salut del riu Ter al seu pas per Manlleu
Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
PARLEM DE DRETS HUMANS
Taller per conèixer la Declaració Universal dels Drets Humans i reflexionar sobre la responsabilitat individual i col·lectiva per construir una societat més justa i solidària.
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Mini joc amb Scratch: Ocell
Programem una versió simplificada del conegut joc “Flappy Bird”, on l'ocell protagonista ha d'esquivar columnes per seguir avançant
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.