Resultats de la cerca
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
LA PESCA MUNDIAL DELS TAURONS
Activitat destinada per a secundària, 2n cicle i batxillerat
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
L’os bru, el tresor del Pirineu
L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.El planetari mariner: estels sobre el mar (ESO)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
La nina nova
La Nina Marina és una nina nova que salta, corre, juga i és molt apreciada per tots els nens i nenes. Un dia se li esparraca una mica el vestit i ja no la volen. Però ella encara pot fer moltes coses!
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.