Resultats de la cerca
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaPirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
Investiga una vacuna per a la malària
Taller de recerca biomèdica molecular
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Visites presencials InfoK
3Cat ofereix visitar les seves instal·lacions i a la vegada descobrir com es treballa a l'Info K.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.