Resultats de la cerca
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersUna petita escapada amb una gran història al Tren del Ciment
El Tren del Ciment se situa en un entorn natural excepcional com és la comarca del Berguedà. Amb més de 100 anys d'història. Avui dia, el Tren del Ciment representa una joia ferroviària.
LA PREHISTÒRIA A CAU D’ORELLA
Viatjarem fins a la prehistòria per conèixer els sons i instruments d'aquella època. I descobrirem com era la vida quotidiana a partir de reproduccions, contes i la col·lecció del Museu de Reus
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
Jornada de Portes Obertes MEDICINA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.ELS GRUMETS DEL CAPITÀ SILVER: UN VIATGE PER LA LITERATURA DE JOSEP VALLVERDÚ
El senyor Alfons Seguin és un bibliotecari que devora els llibres: adora la literatura infantil I JUVENIL. Té males puces, mal humor, però en el fons, és encantador amb aquells que estimen els llibres
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.