Resultats de la cerca
XX violència de gènere a les xarxes socials
El "Projecte XX" aborda la violència masclista a les xarxes socials amb joves. Conscientitza sobre microviolències i rols de gènere, buscant nous models de relació positius en l'àmbit digital i quotid
Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
Estratègies dels éssers vius (Barcelona)
Sobreviure al medi
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
D'Euterpe a Cecília. Música a la Catedral a través de la història
Abordarem la música que es troba a la Catedral a través d’una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per resoldre un immersiu joc de pistes.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.