Resultats de la cerca
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
El Bolero de Ravel
Una experiència immersiva
TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.