Resultats de la cerca
Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
Parcs i pedals al Besòs
L'activitat "Parcs i pedals al Besòs" té com a punt de sortida l'Aula Ambiental Isabel Muñoz, al parc de Can Zam.
L'autòmat pintor
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians? Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
Alan El musical que sacsaga des del principi
ALAN un gran espectáculoSTEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIDones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
Taller energies renovables
Muntatge de 5 prototips que funcionen amb energies renovables: aerogenerador, turbina hidràulica, cuina solar, placa solar tèrmica i cotxe fotovoltaic
Ecologia de les fagedes
Activitat per a conèixer la diversitat d'ambients naturals de la zona volcànica de la Garrotxa i aprendre la metodologia per a realitzar un inventari ecològic i forestal.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.